logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۹۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

رژیم صهیونیستی به منجلاب نابودی سقوط می‌کند

رژیم-صهیونیستی-به-منجلاب-نابودی-سقوط-می‌کند
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خون شهید هنیه سبب تداوم نزدیکی جبهه مقاومت و ایران خواهد شد و بانیان این فاجعه به منجلاب نابودی سقوط خواهند کرد.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه جنایت هولناک به شهادت رساندن اسماعیل هنیه را محکوم و خدمت تمام مردم آزادی‌خواه غزه تسلیت عرض می‌کنیم اظهار کرد: آن‌چه که در تاریخ اسلام وجود داشته برای بیداری مردم و تقویت راه اسلام جان نثاری‌های بزرگی انجام شده و خون‌های بزرگ مردانی ریخته شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اسلام با اهداء خون‌های افراد بزرگی چون ابا عبدالله‌الحسین (ع) زنده مانده است، افزود: شهادت بزرگ مردان تاریخ ملت مقاوم اسلام جای تعجبی نیست، خون این افراد بزرگ است که باعث تنومند شدن درخت پربرکت اسلام و جبهه مقاومت شده است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: همانطور که با شهادت سردار سلیمانی در بغداد چهره ناخلف دشمنان نظام برای ملت آشکار شد و این حرکت باعث به اثبات رسیدن این موضوع شد که شهید سلیمانی آبرویی برای تمام مرزهای جغرافیایی بود.

جعفری بیان کرد: افرادی که اعتقاد به مقاومت دارند، این جنایات اتمام حجتی برای اتحاد و همبستگی بین مسلمانان می‌شود. با این حال خون شهید هنیه هم تداوم این جبهه و نزدیکی جبهه مقاومت و ایران خواهد شد و بانیان این فاجعه به منجلاب نابودی سقوط خواهند کرد.

وی گفت: پاسخ تنبیهی که ایران در جریان سفارت‌خانه به رژیم صهیونیستی اعمال کرد اقدام موثری بود که قبول کنند هر جسارتی را نمی‌توانند در خاک کشور انجام دهند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهادت شهید هنیه از جهات مختلف قابل بررسی بوده و در جهان اسلام شهادت نوعی هدیه است که شامل افراد برگزیده الهی می‌شود و از لحاظ مردمی نیز شهادت ایشان باعث انسجام و وحدت بیشتر می‌شود و راه را محکم‌تر و واضح‌تر خواهد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر